9 maj 2008

Så underbart, då var matten klar också. Aldrig mer en matte lektion! underbart!



 

Jag blir som ledsen ibland, då jag känner att jag inte riktigt får vara med.
Ibland blir jag glömd, det gör lite ont



Jag gjorde ett impuls köp idag iaf, köpte mig en ny mobil, helt sjukt roligt! så nu dissar jag Halebop mina vänner. För nu är det nämligen Telia Vänner som gäller. Då ringer jag gratis till Telia OCH Halebop. så nu är det jag som får ringa upp er brudar! Men det känns kul att byta upp mobilen, även om jag kommer sakna den andra.. den har som följt med ett bra tag så det finns många fina bilder i den!

Imorgon blir det iaf Lycksele hela dagen, oh vad jag längtar! på söndag go fika två gånger på en dag , mycket nice.

Var ute och sprang idag btw, riktigt skönt! ska nog ta mig samman nu, med ny mobil och nya låtar i mobilen så är det lika bra att sätta igång. sommaren är starkt på g och jag bara längtar till den 11 juni.


Kommentarer
Postat av: Linn

du är verkligen inte ensam om att längta till studenten.. åh så skönt de ska bli!!

2008-05-10 @ 00:09:36
URL: http://rydelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0