6 mars 2008

Hästnörden måste få skriva lite häst igen, Nisse är iaf skadad igen, känns ju peppande? Gaffelbandsskadan har gått upp.. även om jag inte tagit hand om denna häst på 1 år nu så saknar jag honom varenda dag. Tittade på hans anons på blocket, jag säger då det. jag trodde verkligen aldrig att det skulle gå så långt att han blev utsatt på blocket. Förstå vilken häst det där är. Synd att han ska vila i ett halv år. Men jag tror han hade kunnat blivit en kalas kula på ridfronten! Är som sugen att köpa honom, men var ska jag ställa honom och hur ska jag ha råd? Varför dras jag mot denna häst?

Vi ska iaf hoppa för Anna Spencer nästa vecka,
jag och brudarna. Det känns hur kul som helst!!


Nog om hästar, nu börjar det dra ihop sig för studentens glada dagar, jag längtar verkligen jätte mycket! Som jag och Emma sitter och diskuterar, att det blir som att få komma ut  verkliga livet. (Willys blir verkligen verkliga livet?) Jag börjar bli riktigt skoltrött just nu. Vissa kvinnor tål man bara inte.. och vissa är bara för mycket. men det är det charmiga med livet, man ska inte tycka om alla och man ska inte gå ihop med alla visst är det så?


Grattis Linn förresten till jobbintervjun imorgon, jag är så stolt över dig!

Kommentarer
Postat av: linn

känns jättekul :)

2008-05-06 @ 19:33:00
URL: http://rydelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0