5 maj 2008

Jahapp en helg till avklarad. men denna blev dock en lång helg vilket var nice. det känns ändå som om den gått så snabbt! Gårdagens tävling gick bättre än vad jag någonsin trott, vilket gjorde mig glad. Idag har vi dressyr på ridskolan och jag längtar lite smått .

Stängningen i lördags gick kanon bra!! Allt bara flöt på och det var t om ganska roligt att stänga då! blev nöjd över att se att jag hade tur med lördagens pass och det gjorde mig nöjd. lite trist med dissar men sånt överlever man!Hade ina till klockan åtta vilket gjorde hela min dag! Sen var det väldigt lugnt så jag hann stänga ner kassor och stänga tobaksskåpen och så inför stängningen. stämplade ut klockan 21.13 vilket kändes bra!

Imorse vaknade jag efter 11 h sömn död som om jag aldrig sovit, måste ha haft en orolig sömn. Ont i huvudet och så trött att det sved i mina ögon, kan inte vara bra? Det kan vara lite pollen som spökar annars vet jag inte varför. riktigt drygt! men jag har iaf pluggat till HÄPE på torsdag, så lite duktig har jag iaf varit.

Nu har jag iaf just beställt lite musik från ginza! VÄRT!


I love you
but i gotta stay true
my morals got me on my knees
im begging please stop playing games



Jag och mina stallflickor ska åka till pegasus idag iaf, det känns nice..


Jag vill också vara med ikväll!
Synd att allt ska krocka.

Kommentarer
Postat av: Tove

dressyr låter skoj.. minns knappt när jag satt på en häst sist...

2008-05-05 @ 13:27:37
URL: http://www.nogg.se/losthighway

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0