31 maj 2008

Först. spöken spöken spöken, less less less. vad ska man göra? det är frågan.

gårdagen: Gåtor och karlar, ojoj vilken kväll, jag och sjöberg var nog sveriges bästa bartenders igår tror jag. puss på dig och puss på vår kväll. saker händer alltid runt ikring oss, något som kan vara både bra och dåligt. men något hemskt hände även igår, jag vill så gärna ibland bara spola tillbaka tiden och göra vissa saker ogjorda, jag önskar och önskar. drömde inatt att allt blev bra igen, önskar önskar att det skulle gå.

dagen: har hunnit bränna mig i solen, drygt för nu har jag solfrossa, men oh så brun imorgon! Nu blir det snart middag med ännu mer alkohol, ja nån gång ska man festa två gånger samma vecka, hur ska det annars se ut? bilder från balen kommer snart, jag lovar! vi var så snygga brudar !

Nu taggar jag fest till feedback, inte tokigt inte tokigt! Vännäs och de bästa brudarna

LESS

Kommentarer
Postat av: linn

du kan inte ta mig! jag har festat 4 gånger på en vecka..

2008-05-31 @ 19:21:47
URL: http://rydelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0