3 maj 2008

dålig uppdatering på bloggen fröken öjbrandt, nu måste jag skärpa mig!

Valborgsmässoafton blev helt klart en spännande kväll, först var vi och myste i Hannas pappas hus och grillade och drack alkohol, vid halv 12 begav vi oss mot en annan fest i Holmsund och där spårade det med fjortisar , slagsmål och galna grannar. Men oh så spännande kväll, jag tycker om gänget och jag tyckte om kvällen. Blev dramatik och mys så jag är som nöjd.

1 maj blev en bakis dag, oh så ont i huvudet en quinna kan ha, sick! men jag åt en mass skit den dagen, bara att bita ihop, men det blev iaf jessica och isak mys på kvällen med presenter till mig och grejer så nu ni, Röda convese som är mina! Tack för det mina underbara vänner !



Den 2 maj så myste jag hela dagen med min underbara underbara Frida Sjöberg, vilken energigivare hon är , men vi pluggade lite och sen umgicks vi mest bara, vi åt middag i Vännäsby sen begav vi oss till Ersmark, vi for och cyklade runt hela stan, vilken känsla, det var varmt och det var nästan sommar, underbart! sen satte vi oss i ny Toyan och åkte runt i hela stan, fy vad härligt med partybil och ny bil, Mickis plockade vi upp vid hemmakväll och vi begav oss vid halv tolv till elina och hängde. superb kväll!

Idag har jag och min ömma moder begett oss till strömpilen och shoppat, mys med mamma och jag har beställt en studentring, fy vad jag blir glad ibland. jag måste vara knäpp men presenter älskar jag! Ikväll blir det nog troligtvis stängning på jobbet, (SPÄNNANDE) Hoppas det går vägen idag..

Jag förstår inte varför
du inte hör av dig.

Kommentarer
Postat av: linn

jag är stolt över dig

2008-05-03 @ 20:05:21
URL: http://rydelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0