25 maj 2008

I know it's wrong
Hanging on too long
And I know it's wrong
Hanging on too long
And I need to move on
I'm hanging on too long


Gårkvällen begavs mot Sävar, först Willys för candyköpande, sen i bilen som gick fort mot Sävar. Möttes av två glada människor i huset och vi började se slagern, tillslut satt jag nästan själv och tittade på slagern, som jag trodde vi skulle se tillsammans. men jag tyckte iaf Pirelli gjorde ett kalas bra framträdande! Efter alla bidrag drog alla till kulturnatta, något som jag inte alls ville eller vad inställd på att göra, så jag for till Stavert i Långviken och såg klar röstningen och njöt av att få se lite slager med fler som också tycker att det är ganska trevligt att se ESC. Björn Gustafsson gjorde ett klockrent framträdande då han läste upp Sveriges poäng, vilken karl! Tack förresten Malta för 12 poängen! Ryssland skulle iaf inte vinna, så bra var inte låten. Kunde inte Ukraina eller Norge vinna? (eller varför inte Sverige?)
Men iaf så begav jag mig från Långviken och hämtade systern min på Ersboda och sen låg jag i sängen ett bra tag och funderade.


Jag är inne i nått funderar il igen , något som känns sjukt onödigt och sjukt jobbigt. för jag kommer som vanligt aldrig fram till något speciellt då jag funderar så här mycket. Jag tror jag behöver min Anna.. men jag tror det mesta är för att jag är helt utkörd, känner att jag behöver sömn..


Förresten så tycker min mamma att jag ska söka till bonde söker fru, haha, hör och häpna, men killen verkade ganska mysig! men jag pallar inte flytta till utanför göteborg. haha, bonde söker fru Linn, varför inte?


En till sak som jag glömt nämna i min blogg är att Cattis har blivit hästmormor, och fölet är inte så speciellt fult! Han är det sötaste och charmigaste jag träffat på länge! I onsdags så föddes han, Lilla solstorm, (Sune) 
 


nästa vecka blir det troligtvis tatueringsdags, spännande! Tur man fick löneförhöjning och något mycket lön !


 

It was just my mistake
Thinking you cared
It was just my mistake
Thinking you'd be there
That you'd be by my side
And that you wouldn't lie
My mistake

Kommentarer
Postat av: linn

tatueringsdags? vad blir de för nått?
(HAR HON DÖPT HAN TILL SUNE DÖR JAG)

2008-05-25 @ 23:35:56
Postat av: M

Nu kan jag inte låta bli längre ;-)
Happinessis is like a butterfly: the more you chase it the more it will elude you, but if you turn your attention to other things it will come and sit softly on your shoulder.....

2008-05-28 @ 07:40:58
Postat av: M

Nu kan jag inte låta bli längre ;-)
Happiness is like a butterfly: the more you chase it the more it will elude you, but if you turn your attention to other things it will come and sit softly on your shoulder.....

2008-05-28 @ 07:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0