24 maj 2008

haha! nu är det dags att uppdatera igen tror ja, (iaf om man läser mina senaste kommentarer på bloggen) men det har väl inte hänt så mycket. eller iofs har jag haft fet fest hemma, så nice! gjort bort mig lite i livet. men sånt är bara rätt sägs det ju!

I torsdags så fixade ja naglarna! OH så NICE säger jag bara! har iaf sett en bild på bal-bilen idag, hur snygg som helst! Like it! Nu är det iaf nära, en blond Linn och en blond Isak på balen blir nog bara finfint,

jobbhelg i helgen, dock sista på mitt vanliga schema, känns lite små knepigt, men from vecka 23 så blir det det nya schemat. spännande med irriterande moment idag. tur man kan vädra av sig hos sina fina jobbisar.


ikväll blir det slager för hela balunsen! Hos Ve i Sävar!

Nu ska jag vara duktigare!

förresten, välkommen till min blogg therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0