15 maj 2008

jahapp, en till dag framåt i veckan, redovisningarna igår gick riktigt bra, är nöjd. Kändes dock lite drygt då blickar utgavs på historian. menmen jag bryr mig inte. Det blev ingen häpe redovisning idag för att dramarummet var dubbelbokat, jippi, måste vänta med det till nästa vecka istället. Imorgon är det prov och jag vet inte riktigt hur det kommer gå. Min hjärna är trött plus att det är pollen i luften, Linn = Trött och det kliar i näsan. JAG ÄR SÅ LESS PÅ SKOLAN OCH POLLEN !

Hoppningen idag gick super,
nu blir man stolt över sig själv och sina brudar!


Imorgon blir nice, bara jag slipper ha ont i ryggen! Jag taggar gärnet! Musik, brudarna och alkohol, kan inte bli bättre! Blir hemma själv i helgen, skönt, bara jag och systern hemma!

Nu är då iaf sminkning och naglar till balen också fixade! nu gäller det bara att hälsa på hos min kavaljer och kolla till hans outfit! Det börjar närma sig!

Jag tänker hela tiden på min fröken Rydelius, jag hoppas verkligen att hon blir bra snart, blir så ledsen och orolig då hon är ledsen och orolig, och fröken sjöberg, jag tänker på dig också. du vet att jag finns här

Något som också håller på att närma sig är min födelsedag,

Kommentarer
Postat av: linn

åh men jag mår nog bättre snart ska du se :) kramar!

2008-05-15 @ 20:55:23
URL: http://rydelius.blogg.se
Postat av: anette

min födelsedag är närmare än din! :D

2008-05-15 @ 21:22:58
URL: http://aaanette.blogg.se
Postat av: Fröken Sjöberg

Uppdatera! :D

2008-05-19 @ 00:24:49
Postat av: anette

uppdatera! :P

2008-05-19 @ 19:52:48
URL: http://aaanette.blogg.se
Postat av: linn

uppdatera!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-21 @ 15:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0