13 maj 2008

Igår fick jag schema från jobbet i brevlåda, schema fram till vecka 01 2009, satt och skrev in alla tider i min almanacka idag, det är egentligen nu jag börjar förstå att jag slutar skolan, det blir verkligen jobbet som blir min vardag och inte bara ett extra knäck. overkligt men sant. Ska iaf in på inskolning måndagmorgon, morgonsysslor och tobaksbeställning. blir spännande att se om hjärnan fungerar så tidigt på morgonen!

I helgen är jag iaf hemma själv, OH så skönt! Det blir iaf brudarna här på fredag med alkohol och bra musik och underbart umgänge, känns inte fy skam! Behöver jag verkligen känner jag!

Sprang imorse, tungt, kallt och ont i knäet, ingen bra blandning, motivationen dog! Apropå motivation så har jag prov i Ledarskapsfördjupning på fredag. Min vecka är hemsk, jag tycker inte om min vecka:


onsdag: historia redovisning, prjektarbets redovisning
torsdag: Hälsopedagogik redovisning
fredag: Ledarskapsfördjupnings prov


 

Hej Ledarskap!


Ridningen igår gick B A J S, vill inte ens kommentera det, men en ska var iaf rolig, jag får börja i sexan till hösten! Känns underbart roligt! Det gör även torsdagens hoppning, den ser jag fram emot , bara det är bättre väder än idag?

Some people wanna fill the world with silly love songs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0