11 maj 2008

Godförmiddag alla vänner!


Nu har jag iaf just vart ute och sprungit, hör och häpna men det har jag. Nu har jag tänkt börja ett nytt liv. synd bara att knäet inte vill vara min vän. Men det gick faktist bättre nu idag än vad det gjorde i fredags.

Gårdagen blev mys, vi klev upp och sen begav vi oss mot Lycksele. Köpte utemöbler åt kusin i inflyttingspresent (Ja sen, jag vet, men bättre sent än aldrig!) sen for vi iaf till Tuvträsk med farmor till kusin. Där satte vi på oss arbetarkläderna och satte igång. Byggde hundgårdar och körde lite häst och shoppade djursaker och åt god mat och hade det trevligt med släkten! Hur mysigt som helst! På kvällen hann vi även förbi Britten och Lage och där var min favorit, mitt kusinbarn Manfred, han är helt underbar! riktig lite góknul som man brukar säga!

Nu längtar jag till i sommar då jag ska vara hos kusin, förstå, sju hästar, 22 hundar (plus jag har med mig min favorit vovve Laban) och två katter, barnläger och hur mycket ridning som helst! Jag längtar! kommer iaf avsluta min visit hos kusin med en Trecktävling på båda hennes kallblod. oj så roligt!

Skönt med en hel ledig helg, känns att man behövde det! Skönt att hinna göra saker som man egentligen inte hinner. (typ sova) idag blir det iaf två stycken go fika stunder. Först hos Elin Hjärpe med tack för hjälpen fika, sen blir det middag hemma och lite planering av projektarbetsredovisning, sen beger jag mig till sävar och fikar kalas fika för idag fyller Caisa 18! GRATTIS

Och förresten, jag gillar min nya telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0