27 mars 2008

Klev upp och ringde till Hostel Bed And Breakfast idag. Jaha, det gick ju bra? Inte.. men vi kirrade ett tre bäddsrum med en extra säng i iaf. Så vi har plats för fyra av oss sju iaf. (Känns ju bättre än inget) De kunde lägga in en person i ett sex bädds rum ifall vi ville men det tyckte iaf jag kändes lite dumt.. Men med parkering så funkade det att ställa bilen ute på gatorna utanför. Från fredag klockan fem var det iaf gratis till hela söndagen och det känns ju inte fy skamm. Jag har iaf gjort så bra jag kunde!

Stängning på jobbet ikväll, spännande!!


FIKA med min favorit idag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman!!! Nu har jag hittat dig och tänker följa ditt liv ;)

2008-03-27 @ 21:04:46
URL: http://haaannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0