27 mars 2008 -senare-

jahapp sista inlägget för idag. måste få börja med att säga att Anna Nordström, jag tror nog aldrig att det kunde ha blivit en bättre start på dagen. Du har svar på allt och ja , tack! tror inte det går att säga något mer än tack, (för tack är ett väldigt stort ord) Så nu ni, min hjärna är i trim igen. och ja. Ett öga rött är en film.

Sjöberg, du är saknad saknad saknad.
du och jag behöver ha en one to one imorgon,
reda ut saker och ting i varandras hjärnor. tycker om dig...



Jahapp, stängningen gick B A J S. Bokstavligen, tur det var Lotta som hade jouren. Stackars Stackars Anna Stengard, ringer vi och stör hennes ledigakväll, men vad ska man göra då stystemet hänger sig?
TYPISKT MIN TUR, Fy för denna kväll..
Jag tror inte det är meningen att jag ska stänga och vara kassaledare... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0