26 mars 2008

Idag fick jag ett mail från Jessica. Har nog aldrig blivit så glad av ett mail tror jag. Jessica och Isak är så saknade, men nu är det inte länge kvar tills de kommer hem. Trodde jag var dissad där ett tag men det var jag inte. Oj så de bad om ursäkt att de inte hört av sig, Puss på dom!



 

Jag tänker lägga ned det där med killar,
jag orkar verkligen inte längre,
VAD GÖR JAG FÖR FEL?



Har iaf haft en riktigt mysig stund hos Magdalena och flickorna. Åh så fina dessa barn är. Jag tror inte det finns många som jag tycker om så mycket som dom. Fick de sötaste teckningarna med ord som: "Du är bra, världens bästa Linn är du" och "Världens bästa storasyster". Blev tårögd då jag fick dom. (Tönt jag)
Red iaf en väldigt rolig häst idag, Roger. Kan nog bli någonting fint av denna hästen, synd bara att de bor så långt borta, det är inte precis ett stenkast bort.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vicken tur att du låna datorn ;-) då hittade jag ju hit. Så härligt att läsa hur pass mycket du tycker om flickorna, du har en speciell plats i deras hjärtan. Så även i mitt. Kram å välkommen igen snart, jag har ont i kroppen i dag ;-)
/Magdalena

2008-03-27 @ 07:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0