23 mars 2008


Då har man fixat sig en blogg också, tänk ändå,
nu kanske saker börjar hända i ens liv? (Eller de blir iaf dokumenterade)

Jahapp, dagen har inte varit så speciellt spännande,
förutom väldigt, väldigt, VÄLDIGT skumma sms inatt,
ett öga rött, jag blir inte klok alls. Tur att det var lugnt och skönt på jobbet idag iaf,


Har sett på andra sidan häcken idag, det är då verkligen humor på hög nivå,
men den fick mig att sakna Jessica och Isak, dom får gärna komma hem nu. (!)

Jag har länge funderat på varför vissa folk spökar mer än andra i ens liv,
Jag har en människa som alltid kommer spöka i mitt liv,
Tycker om uttrycket spöke, för det stämmer så väl..
 Stavert och jag har diskuterat detta, och vi kom fram till att
alla människor har ett spöke i sitt liv.



men vem lever ett lätt liv?



the same old scenario,


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Linn!
Du är inte ett spöke i mitt liv, du är ett fantastiskt minne och en underbar person :)

2008-03-28 @ 21:57:10
URL: http://julesnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0