nu ni!

Stavert var förbi tidigare idag och lämnade hemmes smink och sånt medan hon gick på stan, hon kom även med en lite present till mig, en jätte snygg plåtburk som det står "vanilj" på med gammeldags stil och i den finns det ett stoooort doftljus med just vanilj, (vilken doft jag verkligen älskar) jag blev super glad, den passar mycket bra i mitt fönster. Förresten så blev jag lite inspirerad igår då jag var hos Hannah och Erik, de hade nämligen satt deras adventsstjärna i ett hörn på väggen i rummet, vilken super idé! Så nu har jag blivit lite inspirerad och satt upp min julstjärna som jag inte fick upp i fönstret i hörnet ovanför soffan och bilden på mig och Nisse, det blev toppen bra!!

Nu har jag sminkat mig, tagit på mig kvällens outfit och luktar gott av min gucci rush, underbart! Nu väntar jag bara på att Stavert ska komma hit och att Lotta ska komma hit, det kommer bli en kalas kväll, många har stora förhoppningar, och många är taggade. 26 stycken kommer till julbordet, wonderful! önskar jag hade en kamera så jag kunde ta bilder och visa vad fin jag blev i min nya outfit, men det är något jag får investera i framtiden. men det lär garanterat vara någon som har kamera ikväll. Blir iaf high heels ikväll, ont i fötterna, men skorna är så sjukt snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0