jobb imorgon, men sömn först

Efter en långpromenad till Ersmark (Vilket var helt underbart härligt med tanke på huvudvärken) så kommer jag fram till en julstämning och en mysig familj, det står en vedkorg och brinner super mysigt på gården hemma, vilket gör att jag stannar till och bara myser, sen går jag in och möts av en kramande mamma och en underbart god middag. sen bara myser vi, och klär gran och ser på tv. Sen klockan åtta började Svenska Hjältar 2008, vilket underbart program, jag visste om att en utav mina favoritartister skulle vara där, Katie Melua, så när det är "hennes tur" så sätter jag mig tillbaka i soffan under filten och bara njuter, men mitt i den underbara duetten mellan katie och eva cassidy så blir det reklam, jag och min underbara mor sitter med hakorna i golvet, Vad hände? men TV3 gjorde likadant i varje musikaliska framträdande, hmm?
Finaste inslagen var iaf han som förlorade båda benen och en arm och det sista mannen som har räddat många unga kvinnor i afrika från könsstympning.

Men nu har jag iaf hämtat hem usb-sladden till mobilen, så nu har jag lagt över alla bilder jag har sparat på mobilen till datorn istället. mycket nice.

Nu vill jag ju kunna lägga in så där fina youtube tv-klick grejer som alla andra kan men inte jag, så någon som vill lära mig så jag slipper att endast lägga ut en internetadress? http://www.youtube.com/watch?v=TGqiLBusMV8


Kommentarer
Postat av: linn

vad fint de blev med stjärnan på väggen :)

2008-12-14 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0