tung morgon och frågetecken

oj så tungt det var att kliva upp imorse, det var som dagen efter dagen före, ögonen var knallröda och huvudet var inte helt hundra.. men jag kämpade på och jag sålde många triss, hoppas jag vinner trisstävlingen, så nu alla, kom in och köp trisslotter av mig på Willys! något pris är det som lockar  slutet, men jag har ingen aning om vad det är för pris, apropå priser idag fick jag mig mina biobiljetter som jag tjänat ihop genom att gå e-learning utbildning på jobbet, jappjappjapp, så nu blir det bio besök för fröken Ö. mycket trevligt! Någon som vill följa?

Saknade Linn Rydelius idag, en måndag utan henne är en ganska tom måndag, min bull är borta. menmen, det gick verkligen inte bra på ridningen idag, de senaste tre gångerna har verkligen inte gått så speciellt bra.. vilket känns så trist så trist, svackor är aldrig bra, men idag så kopplade inget alls rätt, usch! jag skämdes över mig själv.. och jag tror tom min ridlärare var lite smått fundersam över min svacka, började nästan gråta då hon skulle vara pedagogisk och snäll efteråt. menmen, det är bara att bryta ihop och komma igen visst är det så ?

Sen till råga på allt, eller råga och råga, men jag blir så irriterad på personer som beter sig knepigt. jag är ju inte helt naiv. orkar som inte lägga ner energi på tankar och på att vara lite skeptisk, men det handlar ju fortfarande om mig själv eller hur ?

Oj så mycket frågor det dök upp i min blogg idag, menmen vissa dagar har man frågor som snurrar, (varje dag för mig..)

Imorgon är jag LEDIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0