senare dagen då det bara är 19 dagar kvar

Idol mys hos Maja Holm med Hannah och Erik kändes verkligen som pricken över i:et på min lediga mys dag, toppen! Och det var ju bara störstaste pluset någonsin att Kevin var bättre än någonsin idag, han är min idol den där Kevin!
Sen kom Unneby, vi mobbades som vanligt, och jag har fått mig ena riktigt bra skratt. "Hon ser med widescreen hela tiden". Jag dog av skratt, tack för det Milton!

Förresten så är Beyonce's nya skiva super bra, iaf de låtar som jag tankat hem, ladda hem Halo allihopa! (Ibland har man tur att hitta bra låtar då man söker en annan låt,) flyyyt

Imorgon då? Jo då blir det jobbjobb sen Ersmark, och sen konert! Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: linn

susanne har typ såna där skor :)



jadu.. det är en julklapp till dig från någon som inte är jag.. hihi

2008-12-06 @ 14:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0