lillasyster

Jag har världens bästa lillasyster, vissa säger att vi är lika, vissa inte. men jag vet iaf att vi har likadana näsor och likadana hjärnor, vi fungerar lixom likadant, jag blir ledsen då hon är ledsen, och jag blir glad när hon är glad, vi hör ihop, Julia och jag.

Det är så svårt ibland att vara storasyster, vara stark och alltid ha något bra att säga. men jag tycker om henne så mycket att ibland gör det ont i mig då hon är ledsen, och vissa gånger har jag bara velat ta mig ann personer hon berättar om som sårat henne,  men hon måste ju  samtidigt lära sig själv ta vissa saker, och då är det bara för mig att backa.

men Julia,
du vet att du alltid har mig här,
och jag älskar dig,
för den du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0