happ,

då var det en ny dag i livet. Fredag, redan, veckorna går allt bra fort nuförtiden.. men det kanske är bra det också? Imorse var jag och Linn lika sega tror jag, men jag är glad att vi klev upp åtta imorse och for till Midgård för deras luciatåg, luciatåg med över 100 pers kan bara inte vara dåligt. Och nej det var det inte. Toppen bra, gåshud x antal gånger. mycket nice. Super bra sällskap , Linn, Veronica och Jessica. Kunde inte bli bättre, även om det blev mobba Linn dag idag men det får jag bjuda på. tur att jag är orginell. Men så mysigt det var att träffa Ve, vi måste skärpa oss bruden, seriöst.

Igårkväll hängde jag upp två kulor i mitt fönster och kringlade lite glitter i mitt rum , mycket nice, jag tycker om att pynta! Jag och Linn hade en moment igår innan vi somnade, vi får våra ryck och blir lite mer djupa än vad vi brukar vara. Hon är allt bra den där fröken Rydelius.

Efter luciatåget idag begav vi oss mot staden, det blev fika på Barista och mycket prat, toppen bra! (Men jag mår inte så bra efter så mycket kaffe, lite väl starkt för min mage tror jag?) sen köpte jag mig en maskara, perfekt, tycker verkligen inte om att sminka mig med en torr maskara , det blir bara inte bra alltså.. så efter en dusch senare idag ska jag inviga den nya maskaran (känslan brukar vara gudomlig, hoppas på den känslan idag med) Efter fika och maskara inköp köpte jag min sista julklapp till far min, så nu är alla julklappar inhandlade. Just det! Jag fann ju även en Linus på stan, super duper mys att träffa honom, hundra år sedan!! saknar han , min Linus.

Jag tycker verkligen om Veronica Maggio,
puss på hennes låtar.


Ikväll då? Nu är det dags för Erik och Hannahs inflytt. fest. mycket trevligt! maskerad och grejer, men jag blir nog lite trist i min outfit , men jag har iaf inhandlat horn och en röd näsa, så jag är inte helt tråkig, och imorogn blir det julbord och personalfest med jobbet, spännande!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: hon med den där bloggen..

visst ses vi i morgon ute bruden? annars blir jag arg. och du vet - jag blir ju aldrig arg annars. det här kommer sluta illa!



tack för idag :) nu ska då jag duscha.. känner mig allt annat än fresh!

2008-12-12 @ 15:02:24
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0