gårkvällen

Stavert var lite sen hit så hon fick stressa ganska mycket för att göra sig iordning, jag och Lotta började iaf dricka, mycket trevligt. sen kom pappa och hämtade oss och vi for till hotel botnia för julbord med jobbet, namnam. kvart över sju gick det tre stora taxibilar från hotellet och in till stan där vi förfestade hemma hos oskar, då började alkoholen ta över festen, men det var faktiskt inga intriger igår, inte vad jag vet iaf? men jag tror faktiskt att hela kvällen blev lyckad. Men iaf sen strax innan tolv begav jag, jessica, johan och joel oss till rex, var alla andra tog vägen är fortfarande ett mysterium för mig, men det lär ju komma fram under dagen! På Rex träffade jag Linn, en lycklig (och inte så jättefull) fröken Rydelius, vilket var mycket mycket trevligt, träffade mycket folk ute igår och kvällen blev perfekt. mat på frasses innan bussresa hem med Sandra. Perfekt kväll, (förutom kyan då jag gick från bussen och hem)

Vaknade med lagom huvudvärk, och har planerat att ligga i sängen idag, och bara njuta av att vara ledig. så nu ligger jag och ser på Idol. Förresten så har min TV gått och blivit normal igen, det känns toppen bra, var nära på att inte vara så snäll med TVn där ett tag, men då blixtrade det till lite i bilden också blev den normal. perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0