efter jobbet

Jobbet idag gick bra, bättre än jag trodde, och dagen gick snabbt, plus att jag räknade ut att jag får några kronor mer än om jag hade öppnat vilket känns som ett stort plus! Behöver varje krona jag kan få för att kunna betala den där "lilla" ridräkningen, tänk att bli vuxen så där över en söndagnatt, collt va? *not*

Tillbaka till Britneys dokumentär igår, jag blev faktiskt lite rörd, eller rörd är nog inte riktigt rätt ord, men tagen kan nog vara mer rätt. Jag tyckte om deras klippningar och deras ärlighet i dokumentären, men något som tog mest nästan var då hon satt i en bil och skulle kliva ut, och papparazzi fotograferna är som galna, man såg i Britneys blick att hon var rädd, rädd på riktigt, det går inte att förklara hur men det var så hemskt. Tycker som synd om henne..

Min mage är inte 100, vilket känns så jobbigt, det är sån skumm magvärk, så ikväll blir det nog en tidig kväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0