bloggblogg

ni får inte tro att jag har dött eller något sådant, har bara tagit lite julledigt, kände bara inte för att sitta vid datorn över julhelgen. skriver mer imorgon, är så trött nu så att jag kan stupa. känns att man vart uppe sedan halv sex imorse.

förresten så har jag varit på den bästa daten någonsin idag, jag och anna gav varandra en middag för två i julklapp, så idag blev datumet bestämt och vi satte oss på Lottas för middag. vitlöksbröd, plankstek och smält choklad med frukt tillsammans med en vinare som vi delade på. MUMS. Sällskapet bäst och maten toppen god. min kväll kunde inte blivit bättre!!

hade den efterlängtade dressyrkursen idag också, gick toppen bra. så underbart att rida för camilla, det är så givande att få en riktig genomkörare nån gång då och då. Denver och jag är än en gång ett bra team. vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0