8 dagar kvar

jahapp. ännu en till dag snart avklarad, bara kvällen kvar. ledig idag. skönt och behövligt, jag har legat i sängen hela dagen och inte gjort något alls, jag tror nämligen att jag håller på att bli sjuk, vilket inte känns så speciellt bra, jag har inte tid att bli sjuk! Iaf så tycker jag att P3s program Min gata är toppen bra, det som går hela dagarna nu. med musikhjälpen. Jag har verkligen inte haft ork för något alls idag, jag som skulle gå och handla, ta en promenad och allt sådant, men jag har verkligen inte tagit mig ut. Men något som gjort min dag lite bättre var då jag slog på filmen Djungelboken, hur länge sen var det inte man såg den? Bästa är lill-apans solo i "Jag vill ju va' som du" låten, fick mig att skratta lite.

Men jag längtar för stunden till julafton, det kommer nog bli en toppen mysig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0