7 dagar kvar

men så trevligt med fler och fler besökare, välkommen till mitt liv! frågor? Ställ dem!

Till annat, dagen har varit helt ok, lite drygt utan praktikanterna på willys, hinner inte riktigt med det jag ska, vaknade imorse och min förkylning kändes inte riktigt bra, mitt kylskåp var i princip tomt, och jag var hungrig efter jag ätit, drygt! så vid 10tiden då det var dags för frukost, gott! men kroppen kändes inte 100.. slutade vid fyra efter kassaledarmötet och då gick jag och handlade upp min julklapp (400 kr i presentkort på Willys) så nu har jag det fullt i matförrådet hemma igen, skön känsla, så nu du fröken rydelius, nu ser det ut som ett kylskåp hemma hos mig! Menmen, satt kvar på jobbet och väntade på min skjuss hem (lite svårt att gå hem med pappkassar i spöregn..) sen fick jag trevligt sällskap av Julia Nilsson, super mys, inge knas känslor eller något, precis som old time, (fastän vi hade lite att ta igen)
Nu mår jag inte så bra längre.. tror febern är påväg och jag VILL INTE VARA SJUK! Har inte tid eller råd att vara sjuk.. USCH, tur att jag är ledig imorgon, ska bra tvätta, sen ska jag ligga i sängen hela dagen och bara kurera mig.

åh, dryga förkylning. Och hur ska jag klara mig utan nässpray inatt är ju frågan?

Förresten så sitter jag och kollar på femmans dokumentär om den gravida "mannen". Jag tycker det är helt sjukt vad folk lägger sig i... och så hemska människor kan vara! Varför ska de ens bry sig? De har väl verkligen ingenting med deras familj eller deras val i livet att göra? Jag personligen tycker att det är så synd om dom, och är det deras val och de jätte gärna vill ha barn så varför inte satsa så som de gjorde? Jag tycker det är fint.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0