5 december , nu är det bara 19 dagar kvar!

då har man sin första lediga dag på några dagar i rad, viket känns skönt, men jag ställde väckaren på halv åtta imorse och klev upp och satte igång tvätten, gick hem sov en timme, gick ner igen och satte igång torktumlaren, gick hem och sov, klev upp och hämtade in mina torkade kläder, så nu ligger jag i sängen fortfarande, med oprah i bakgrunden på tv:n och lite womanizer i högtalarna på datorn, känns helt bra faktiskt, har suttit och klickat runt lite på internet sidor, jag vet att jag är knäpp, men jag tycker verkligen att det är så sjukt snyggt med underkläder, speciellt bh:ar. mitt kall I guess, förstå så roligt om man kunde jobba inom den branchen, öppna eget med underkläder, ha både billiga märken och designer märken, ujuj, galet nice, få fara på moevisningar för att hitta nya märken eller nya sorter till min egen affär...

Men iaf, inte drömma bort nu. hamnade helt plötsligt på Victoria's secrets hemsida, hittade en så galet snygg bh, VILL HA. men varför har dom inte min storlek någonstans för?
 



sjukt snygg va? ser ni bara formen på den, inte kan man hitta en sån sorts bh i Umeå inte? No No, men jag hittade iaf en till snygg, lite mer julig :



den ser ut att vara galet skön, menmen nog om BH:ar.

Ikväll blir det iaf idol hos Maja på Sveagatan  tillsammans med Hannah, mysmysmys! synd bara att inte Anna är där, men vi får umgås snart hon och jag på tu man hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0