5 dagar kvar

ojoj, nu närmar sig julafton med storm steg, och det märktes gott och väl på jobbet idag. men innan jag berättar lite om min jobbdag så ska jag börja från att jag klev upp, skulle som sagt vara hos petra idag egentligen, så jag klev upp klockan nio som det var tänkt och kikade då på mobilen, hade då ett sms från petra där det stod att lejon blivit sjuk, så det krockade helt, jätte synd, men jag somnade om i två timmar till och klev då upp där vid elva. hoppade in i duschen och klev ur och stod och torkade håret i endast bh och trosor (som vanligt..) i mitt vardagsrum, då jag vänder mig om mot hallen igen så står det en människa där, det var min syster som klampat in i min lägenhet, rädd blev jag, skrek till men blev sen så glatt överaskad att jag snabbt skakade bort min rädda feeling, vi myste hela förmiddagen enda fram till halv tre, puss och kärlek till min syster, hon har gjort hela min dag (om inte hela min vecka) prat och mys och skratt, finns inget bättre. hon har förresten jullov nu, vilket jag tycker är mycket fuskigt.

satte mig på bussen och blir bemött av en arg kvinna vid illervägen, hon hade missat förra femman och skulle försöka "snacka skit" om bussarna i umeå till mig, men det märkte hon snabbt att det inte gick så bra så hon gav upp och jag kunde försöka lyssna på min musik. kom till ett stressat willys, men det kändes faktiskt bara kul att det var tryck, för jag kände mig laddad idag, och det tror jag kassörskorna märkte också, det första jag får göra är att växla upp alla kassor och laga kassa, så det blev mycket springande fram och tillbaka där då jag dök upp, men det gick bra, kände mig lite hemsk bara, men saker måste bli gjorda. kände mig iaf som en mycket effektiv Linn idag. så nu laddar jag iaf upp inför imorgon, Men jag börjar känna mig lite slagen av Sara Stavert då det handlar om trisstävlingen, SKIT OCKSÅ. men idag sålde hon 135 stycken, det är galet bra, eloge till henne! men grr.. hade som vinsten där i början på veckan, men då dyker hon upp här som en liten rackare. hihi

ojoj, nu har visst klockan blivit över tolv.. men det är fortfarande fredag för mig iaf.

efter jobbet fick jag skjuss av pappa, julia och luddis till teg där vi hade bastumys hos Emma. Det var jag, Linn, Emma och Ingela. Vilka underbara brudar! Tack för ikväll. och grattis Emma än en gång till butikschefsjobbet!

nu är det dags att sova bort lite mer förkylning, är så less så less, men jag har då klarat mig från hög feber. YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0