4 december, tiden går framåt!

jahapp, då var en till jobbdag avklarad, men oh så hemskt det var imorse, jag tror jag höll på att trilla minst tre gånger på vägen till jobbet, vilket resulterade sig i att det tog låååång tid att ta sig till ersboda. men jag hann iaf lyssna länge på rix morgonzoo vilket alltid är trevligt. jag har varit halft död hela dagen, och jag tror aldrig att jag velat döda reklamen på tvapparaterna vid kassorna mer än idag, jag är så otroligt less på dessa. d   ö  d   a !

jag tror iaf att jag har hittat min nyårsklänning, men än så länge har jag bara sett den i tidningen, så jag måste kika på den "Live" också, frågan är ju bara när man ska ha tid med sådant.. åhléns någon ?

Imorgon har jag iaf en idol date med Maja och Hannah, vilket jag tycker ska bli mycket trevligt.

Ikväll kommer Linnsan hit, supermys! har saknat henne då hon var utomlands, Linn och jag ! Bill och Bull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0