3 december, bara 21 dagar kvar

ojojoj, tänk er att ha jobbat i 12 h och 15 min, då är man ganska slut i huvudet. men det gick faktiskt bättre än vad jag trodde! även fast dagen börjar med stooooora snö flingor i ögonen vilket resulterade i att hela jag snöade bort (alltså sminket) jag såg ut som ett spöke, kolsvart runt ögonen och blöt som ett djur.. när dagen hade tagit sig till middagstid så satt jag och Annelie  fnittrade  med en Henke som kollade lite snett på oss. Även om det kändes jobbigt där i slutet så känner jag ändå att jag gjort nytta och det känns bra nu. Bara lite drygt att jag ska måsta hinna bli besviken och irriterad på en person under min långa dag, tur jag kan stå på mig och säga vad jag tycker iaf. Men jag vill så gärna visa vad jag kan och att jag vill göra något nytt.. jag kan!

Sen har jag, Hanna och Jessica funderat lite, vad skulle Willys göra utan oss, om vi inte jobbade och ställde upp skulle mycket rasa ihop. tänk om vi alla fyra kassaledare skulle vara sjuka samtidigt, nu är Khadouja och Jessica sjuka så det är jag och Hanna som jobbar öppning och stängning, tänk om någon utav oss inte skulle kunna eller ringer så där en timme innan vi börjar och berättar att vi är sjuka.. undrar vad som skulle hända då?

Efter jag slutat så kom pappa och hämtade mig och min cykel vid Willys, sen åkte vi hem till mig och pysslade lite med min dator, förstå MIN dator. men min pappa måste vara den bästa pappan i världen, han säger så sätt saker och så ärliga saker att jag blir alldeles varm, världens bästa pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0