2 december, en tisdag

Igårkväll fick jag ett sms strax efter elva på kvällen av min käre vän Jessica, där hon berättade att hon fått feber, så det slutade med att jag klev upp och hade öppning imorse. sjukt sliten Linn på morgonen.. rödsprängda ögon och död kropp. duschade och åt frukost och gick sedan ut till cykel för att cykla till jobbet. då har mitt kära cykellås frysit, jippi tänkte jag, tur jag hade köpt mig låsolja som till min stora förvånad funkade på en gång, men jag ryckte på axlarna och satte mig på cykeln, skulle växla ner just i början men då så har min växel frusit fast på högsta växeln, jippi.... så min morgon börjar ju verkligen s u p e r bra.. (Not) väl på jobbet (7 minuter sen) så skyndar jag att byta om och öppnar sedan butiken, väldigt skumt att ha öppning en tisdag, men kul, fick pyssla med tidsam (ringrostig som få) men jag kommer ihåg det iaf, så det var ju positivit, sen blev det golvarbete för min del. Super härlig dag där jag var kassaledare och jobbade på golvet. tänk om det alltid kunde vara så här.. men dagen var inte bara bra.. skavsåren dödar mina fötter, gör så galet ont att jobba då, funderar starkt på att ta mina foppadojjor imorgon..

men ikväll är det iaf desperata hemmafruar, vilket känns superb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0