11 december.

dagen?

nejnej, dryg! menmen, den är iaf avklarad, och anna stenergard är någon som aldrig får lämna mig på willys. men morgonen var toppen bra. häng på barnenshus med Lotta som ledde till inköp av horn och clownnäsa, hm, vad ska fröken ö klä ut sig till imorgon? (psst det är jultema) sen blev det D&D med Lotta, Lotta ville hitta sig något till lördagens partay, men det slutade med att det var jag som köpte mig en tröja. perfekt!

sen jobb, say no more
men! Min gode far gjorde hela min dag idag då han dök upp på jobbet direkt då jag var påväg att fixa min väska. Puss på han!

Nu är det fnitter i min soffa och mys med ljus och Lars Vegas Trio i högtalarna . Underbart med tre dagars ledigt, och imorgon är det luciatåg på Midgård, MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0