1 december lite senare

Då har man varit på ridningen, gick riktigt bra idag, vill köpa en viss Denver.. Jag sitter för stunden med träningsvärk i rumpan och lyssnar på Shirley Clamp, Sonya Aldén och Sanna Nilsens julkonsert på kanal fyra, jag tycker att julen kan bli lite väl mycket i affärer etc, men klassiska julsånger kan nog aldrig bli för mycket. man behöver denna avkoppling lite nu och då tror jag bestämt, vilket jag personligen tycker julen är och ska vara, en avslappnande dag där man samlas med nära och kära och bara umgås (och äter en massa) tillsammans. så därför känner jag att jag längtar till på lördag, då jag ska se Peter Jöbacks julkonsert här i Umeå.

Min granne har alltid väldigt hög musik, just för stunden var jag inte så sugen på att höra dunka dunka i ryggen då jag vill lyssna till musiken på TV:n. sjukt irriterande.


Jag tycker om dig!

Kommentarer
Postat av: linn

good work baby! :) sanna, sonja och shirley är kanoners!

2008-12-01 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0