1 december 2008

ÄNTLIGEN är den här! Min alldeles egna dator, så nu ni, nu ska här uppdateras!

Bor ju som sagt nu i min egna lya, och för stunden sitter jag i soffan, lyssnar på Peter Jöbacks julskiva och bara njuter av mysstämningen, men snart sätter man sig i bilen igen så det blir inge långt mysande.

Helgen som var har vart helbra, jobb fredagkväll , efter det mys med Sjöberg och Elin, (typ 100 år sen..) Klippte mig och färgade håret i fredags också, blev faktiskt bra, (Nu när jag vant mig lite..) Sen lördagen så klev jag upp och for på stan med Lotta, riktigt mysigt, även om det var 100 miljoner människor på stan.. sen blev det utgång på Rex, före i kön, ingen entré och ingen garderobavgift, N I C E. kände mig som värsta glidaren! Sen träffade jag Linn och Suss på Olles en snabbis och sen hem till Ersmark och vara kattvakt. TRÖTT på söndag morgon.. men jag klev iaf upp och for på jobbet i 3 timmar.. sen kom datorn, och jag adventspyntade lite och städade så nu är det finfint hemma! Sen hämtade jag min syster (Som jag älskar mest på jorden..) på flygplatsen. Hon har varit i Oslo, fina Julia.

NU ÄR DET RIDNING!! Jippi! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0