24 augusti 2008

Idag tror jag att jag har gjort en bra insats på jobbet, iaf då det gäller redovisningen! Men stackars mina kassörskor, men tur de har överseende! tycker ändå om jobbet. Trevligt avslut med kassor som inte kronglade vid stängningen, wonderful! plus i kanten för mina arbetskamrater som plockade undan några fina kartonger åt mig till min flyttning! hur mys som helst att träffa Therese idag på jobbet, vissa förgyller ens dag.

Nu ringde just sjöberg, tror det är svårt att slå vissa vänner alltså. Hon berättade just om sin spännande helg, haha, alltid ska man missa allt. typiskt mig!

Nej nu väntar sängen, för imorgon är det uppstigning 05.30. Jippi (NOT)

Förresten, Suss och jag hade myskvällen nummer ett igår, hon är så bra den bruden!

Kommentarer
Postat av: linn

hur går de med uppdateringarna min vän? :) jag lyssnar sönder freeze.. hur bra som helst!

2008-08-29 @ 23:22:25
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: Maja

Nu tycker jag nog allt du förslappat dig lite på denna grejj Linn min sköna. Jag vill ha uppdateringar!

2008-09-12 @ 09:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0