20 augusti 2008

Den 20 augusti och Umeå får barnbidrag, japp det märks, men idag har jag iaf tagit mig samman och gjort en massa nytta med tobaken, jag är som laddad för nya saker och nya uppdrag, har lite jag ska hitta på nu de närmaste gångerna jag jobbar. Ibland är det så bra att förändra saker och ting, eller hur? Men jag är less på in förkylning, ögonen dog igår, börjar blir bättre nu iaf. Men nu håller halsen på att göra sitt eget race. känns inte positivt inför lördagens utställning! menmen förkylningar har jag iaf alltid överlevt (eftersom jag i princip alltid är förlyld..) När jag kom hem från jobbet idag så fick jag ett paket av min mamma (Världens sötaste mamma!) fick saltkar och pepparkar (SUPER FINA) från Mias lustgård, och även en socker skål! Puss på henne!

Men jag satt och kollade lite på "du är vad du äter" ikväll, och Anna Skipper sa att om man är beroende av socker så kan det göra imunförsvaret sämre = man blir lättare förkyld, det kanske ligger något i det?

Jag fick iaf en kallelse till vårdcentralen för tester angående möjligtvis allergi. så äntligen har jag tagit mig samman för att göra något åt det. det känns bra!

Men jag blir så irriterad, nu är jag typ "beroende" att
logga in på apbeget varje dag.. tack kära du



förresten, lite saker som får mig att fundera är hur vissa människor förändras i vissa personers närvaro, det börjar som slå mig mer och mer nuförtiden. för man kan inte vara som någon annan, man måste acceptera sig själv och jobba på det!

1 SEPTEMBER


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: så himla mysigt!

Det får vi verkligen ta upp igen i så fall!

I miss those times darling <3

2008-08-20 @ 20:59:28
URL: http://javlajulia.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: nej jag har samma nummer, 0730362281 :)vi får styra upp

2008-08-20 @ 22:14:08
URL: http://javlajulia.blogg.se/
Postat av: sussss

ohh hello darling=) vi gör ngt snarast tkr jag! ringer dig! puusss

2008-08-21 @ 00:33:57
URL: http://sussve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0