19 augusti 2008

Men tro, var det nå skojsigt att rida igår igen eller? helt galet! Fick pröva nån ny polle igår, kanske inte gick hur bra som helst, men jag var ganska nöjd eftersom hon inte vara riktigt den som var en van ridskole eller ridhäst. Men söt var hon!

Men imorse vaknade jag med en grov förkylning! Fy! Inte speciellt nice, men tack gode gud för alvedon! Är helt seg i kroppen och i huvudet och min näsa har fått ett eget liv, var iaf hos doktorn imorse med utslagen i ansiktet, efter många om och men hittade jag mig medicinerna som jag fick utskrivna så nu ska detta bort!

Var in till stan efter mitt doktorsbesök, hade ju bilen så det var nice (men jag tror jag var lite trafikfarlig idag med min förkylning) men jag träffade i Mickis och Frida hos vår tatuerare! Sjukt nice med två till i gänget som har gjort sina diamanter! Deras blev as snygga, vi gillare! Sen efter stan begav jag mig som sagt mot apoteken men det blev några revor fram och tillbaka till olika apotek innan jag hade allting med mig, sen for jag och köpte P.S. I love you filmen, och ja som vanligt bölade jag, den var fin!

igår började iaf allvaret, (inte ridningen) jobb. Men det var som lite små trevligt att börja igen, jag är som laddad nu efter semestern. dock inte så laddad över en viss liten detalj men det är tur att man är omtyckt iaf. men jag ser så mycket fram emot första september!!

Nej, nu ska jag och min förkylning ta och lägga oss och vila lite mera! HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Julia

hej min pärla!

Jag har en ny blogg, blev så jävla negativ i min förra så.. jag började liksom om :)

Titta gärna in både hemma hos mig och på bloggen.

Pyss/ Jullan

2008-08-20 @ 16:54:40
URL: http://javlajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0