14 augusti 2008

Snart är semestern och sommaren slut, tungt! Men det har inte vart så mycket till sommar i sommar, var har värmen tagit vägen? Fast vädret idag har vart rätt hyfsat, skönt med sol men man slapp helst blåsten! Nu längtar jag till den första september, då blir det ny adress för fröken Öjbrandt. Den sjätte september styr jag upp inflyttningsfest iaf!

Känns skönt att vara i Umeå igen, helgens resa till Luleå blev inte som den var tänkt men det blev rätt trevligt iaf. Lite besviken att det inte blev nå utgång men man kan inte alltid få som man vill. Sen i början på veckan for jag till Thereses söta fina lägenhet, hon var verkligen inrett den perfekt med tanke på storleken på den, men oh så trevlig kväll, jag tycker om att göra nya kontakter, vi käkade kladdkaka, popcorn, snackade och såg på "på smällen" kunde inte bli bättre! Nya nyheter sas och mera att fundera kring. Men det är typiskt jag, filosofera.

I tisdags träffade jag min Stavert, wonderful, tycker om min storasyster. och hon var såå duktig i tisdags, (även om hon sjävl inte tycker det så skötte hon sig kalas bra!) Blev tom lite sugen själv på att vara med på en hoppkurs någon gång. Hör och häpna, men sån är sanningen! På lunchen så lunchade jag med Veronica, hur mysigt som helst att träffa henne igen! Det var ju som sagt studenten sist vi sågs, ingen ordning alls!

Onsdagen spenderades hos Anna med mys middag, skitsnack och underbara människor. Vaknade där imorse och begav mig ner på staden. Mötte upp min Sjöberg och insåg hur mycket jag saknat och saknar hennes närvaro. Det finns inte många som förstår mig så mycket som hon gör och det finns inte många som är så lik mig som henne. Jag förstår hennes frustrationer och jag hoppas hoppas hoppas att vi tillsammans kan lösa vissa saker. Från och med nu har jag blivit en psykjour, och det kan jag ta.

Less på snack, och less på att man träffar knepiga människor hit och dit.


Men det största dilemmat är lördagen, TC eller Droskan? Är så splittrad!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är bra! puss stumpan!

2008-08-14 @ 23:38:49
Postat av: Linn

åh jag blev så glad "TVÅ INLÄGG AV LINN? :D" sen insåg jag att det var likadana.. men men, ett är bättre än inget. PUSS!

2008-08-15 @ 09:21:44
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0