9 april 2008

åhå. ny dag nya tag känns det idag, förkylning som börjar krypa sig på igen, men jag VÄGRAR ta emot den! Men träningsvärken börjar dyka upp nu, ridning två dagar i rad börjar sätta sina spår.

Sovde som sagt över hos Anna inatt, mys pys med mycket musik lyssnande och prat i mun på varandra.

Just för stunden sitter jag med HÄPE uppgiften, kom just på att vi har nog redovisning imorgon, inte så roligt kanske?

Om två dagar åker vi till Stockholm, fattar inte riktigt att den helgen är lixom nu, det var ju som nyss det var två månader kvar. men nu är det dags alltså! OJ så taggad man kan vara. Men jag säger som min käre vän Frida Sjöberg, vad ska man packa med sig för kläder? Men oj så taggad jag är på Kelly och på shoppning!

Både igår och idag har jag lyssnat på nostalgi låtar, både positiva och negativa, det är som lite små fränt att vissa låtar kan kopplas till dofter och känslor. Det skulle vara roligt att kunna lägga in ljudklipp från datorn här,


Fick iaf mail från Jessica idag,
åh så saknade Jessica och Isak är!
Men nu är det bara en vecka kvar ju !


Förlåt, men jag
förstår inte.

You're not worth it babe
The trouble you bring the noise you keep
And you don't even care

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Usch ja! Det värsta jag skulle tycka, var ifall man aldrig skulle få veta vad som egentligen har hänt med henne. Allt väl annars? Planer för helgen?

2008-04-10 @ 18:19:58
URL: http://ell3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0