8 april 2008

Hej och hallå där !


Dagen började med intervju på Willys, trevligt att sitta och skratta med sina jobbarkompisar på morgonen då jag väntade på Veronica, men intervjun gick bra och jag trivs så bra så bra.. Sen for jag till skolan och började med avfärgning på håret, haha oj vad snygg jag var, gul i botten och rosa/orange (tänk flame som Elin sa) där har du mitt hår, helt sjukt fult! satte sedan in en intensivtoning, så nu är man då iaf koppar, lite mot det oranga men det blev najs. Dock tycker inte min käre far om det, men men , jag tror både han och jag vänjer oss vid hårfärgen.

Linnsan kom till skolan och satt med mig i slutet då Elin klippte mig, sen for vi till Hippo och jag satt och hoppades att det skulle gå bättre idag. Vi bytte om och gick ned och fick välja häst, jag tog Ymer. Men oj vad bra det gick! Fick verkligen rida, och Camilla gav bra tips och konstruktiv kritik, vilken häst det blev! rund och fin med bubblande steg som Camilla sa. hade dock lite problem att få honom runt min innerskänkel, men det gick tillslut (tur man har sporrar) Vilken kalas häst. Tack Ymer för en bättre ridtur idag och en gladare Linn.

Nu sitter jag och ska försöka börja skrivaihop intervjun, men jag har ingen som helst motivation plus att jag sitter och fryser och hur värt känns det? menmen ibland är det bara att sätta igång.

jag vill plocka jordgubbar.


Den här bruden är ett stort plus:

+





"The world can be a very big place
So be yourself don't feel out of place
Love your man and love him twice
Go to Hollywood and pay the price
Oh go to Hollywood"



Kommentarer
Postat av: elin

jag vill också plocka jordgubbar ;)

2008-04-08 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0