7 april 2008

Skolan var igång igen, ujuj, nu börjar slutklämmen sätta fart, a.k.a. alla prov och inlämningar kommer på en och samma gång, jippi.. men nu är det nära, vi börjar se hoppet och ljuset, speciellt idag då studentmössorna kom!

Ridning idag, var as taggad innan, men oj så dåligt det gick, KATASTRAF som Tony Erwing skulle ha sagt.. (Men min ridlärare tyckte att det gick bra) Tung och lång häst, hemskt hemskt hemskt. Hoppas det går bättre imorgon !

Imorgon blir det att färga håret, oh så taggad! (Tack Elin!)  blir så skönt att få bort denna hemska utväxt! men det är en lång väg kvar innan det är klart, lite träsmak i baken lär det nog bli..

Stockholm börjar närma sig, OH så taggad!


Jag har dock under lördagen fått ett
väldigt skumt blåmärke på armen,
 vem har nypt mig?


Tycker om dig


Kommentarer
Postat av: Onkle

Hajhaj, jasså du har börjat blogga. Kulkul. Vi tänkte komma o hälsa på er snart. De du :)

2008-04-08 @ 18:13:08
Postat av: mia

hoppas du blev fin i håret hjärtat! ses igen, snart?! imorn redan? jag ska försöka komma ihåg att höra av mig..SLITA SLITET NU SATAN!! haha, min studentmössa luktade seriöst student, jag kan inget annat än längta! förhoppningsvis imorgon då/idag! puss - nu ska fröken mia börja plugga och bli nervös inför imorn, opponering på PA.. gah!

2008-04-09 @ 01:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0