6 april 2008

Oj så rolig kvällen blev igår! Vilka outfits, så snygga alla var! Förfesten var som vanligt underbart roligt, Maja, Anna, Hanna, Frida, Frida och Mickis, kunde inte bli bättre!! Bobbare Bygg och Betty Boop höll ihop igår. Ölspelsleken med regler som var omöjliga för mig och Hanna att följa vart klockrent, oj så mycket skratt på en och samma gång! Frida körde oss till Rött snäll som hon är köde hon två vändor, Jag trodde jag hade glömt mobilen så vi ringer till Anna hemma i lägenheten men helt plötsligt får jag sms i mitt bröst, så hej och hå där var mobilen, alla i bilen vek sig av skratt (inklusive jag) Då vi kom till rött beställde vi kvällens första drink, oj så gott det är med cosmo!
Det kom mer och mer folk till Rött och mer och mer utklädnader, dock kom inte systern min in, trist! Men oj vilken kväll, jag har inte haft så roligt på länge,


Annelie kom till Rött lite senare och nu börjar åkandet och spritdrickandet,
Tack för alla drinkar Annelie och tack för allt taxiåkande,
men vi drar en helg snart du och jag!


Tack för en underbar kväll alla ni som var med under kvällen,
oj så roligt jag hade och oj så mycket vi måste göra om detta!

PUSS på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0