4 april

En jobb dag till avklarad, fick börja en timma tidigare och sluta en timme senare, nice med extra pengar. Rätt så trött dag dock, men det gick bra, såg hoppet där i slutet. Fick lite extra uppgifter idag så det gick som framåt. Nice med en hel skol ledig dag iaf..

Länsman var in på jobbet idag.
Snattare fast igen.


Har just sett så ska det låta,
oj vilken stjärna, Frida Öhrn.
oj,oj vilken röst och vilken kontroll på rösten!


Imorgon blir det ettårskalas på dagen, middag (sjöberg kommer på middag!) och sedan blir det MASKERAD! så NICE! Jag är så taggad, så taggad. Oj så bra det kommer bli, fylla, musik och utklädnad. MUMS.

Nu taggar jag Stockholm,
en vecka kvar, förstå
Nu är det NÄRA
Bästa gänget!!


Men vissa människor är
iaf torrare än andra

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Linn! :)
Jo, de tog snattare både tisdag och onsdag. :O Såg aldrig första snattningen, men på onsdagen handlade de i min kassa, så jag fick skriva ut kvittokopia som Daniel sprang in med till butikskontrollanten, varpå han, Daniel, Kvant och Rickard springer efter. Sen kom polisen typ direkt. Tydligen en rysk liga som snor hur mkt kött som helst. :O

2008-04-05 @ 07:40:00
URL: http://www.mommy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0