3 april 2008

Jag hatar flugor på rummet klockan sex på morgonen, så gick det med min "långa" natt...

Idag blir det att kirra det sista till maskeraden på lördag,
ser fram emot den kvällen!

Fixade vandrarhem idag, FY VAD ROLIGT!! Stockholm nästa!

Oj så saknad man kan vara,
över två år tillsammans och nu inget.
jag saknar dig


Ibland finns det vissa låtar som sätter sig RAKT i själen,
helt sjukt, som vanligt imorse så lyssnade jag på musik på tvn
Så kommer låten, kände igen rösten hur mycket som helst och
såg då jag ställde mig framför såg jag ju att det var Jordin Sparks.
Har som inte hört något från henne sedan hon vann idol förra säsongen.
Men OJ så bra låt, och tillsammans med Chris Brown. Gåshud!
- No air

"Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air"



Jag kan inte förstå hur barn kan vara så elaka mot varandra.
boken som vi läser i Psykospcialt arbete kursen är så hemsk!!
Det är så synd om henne, igår föll det tom en tår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0