29 april 2008

Titta hon skriver igen, oj så duktig fröken Öjbrandt kan vara? Nej men skämt och sido och utan ironi. Gårdagens hoppning var super kul, jag känner hur självförtroendet växer, men genomköraren Linn körde med mig på hennes sköt häst var då inte dålig, hela jag har ont idag i kroppen! Men oj så givande, tack Linn! Men jag blir som lite små less på mina handleder.. de bara spökar och spökar. Kom just på att jag ska dressyrtävla på söndag, hur det ska gå är ju frågan?


Jag börjar längta mer och mer till den 27 maj och till den 11 juni. Tack förresten för att du vill gå med mig på balen, det uppskattas! förstå det är bara några veckor kvar nu, jag börjar se slutet. Rapporten ska skrivas klar idag och nästa fredag är det matte nationella, efter det tror jag hoppet kan börja hoppa högre.


 

Jag är så glad att mina tankar reddes upp imorse,
jag trodde verkligen, men ibland blir man glad över
en sak som man annars inte blir så glad över.
Jag vill som berätta för någon om mina tankar,
men jag kan inte sätta ord på dem så det blir som knas.



 

Förresten så fick jag ett sött sms av Sjöberg idag, och jag saknar våra veckor i somras, de kanske ska börja tas upp nu? cykla på fredakväll blir underbart, saknar värmen dock vi hade i somras men oh så bruna och fräscha vi var då! Synd bara att hösten kom och mörkret dödade fräscheten och det bruna, men nu är man på g igen!



 

Jag saknar er
...jätte mycket

Kommentarer
Postat av: linn

jag är imponerad!
ingen orsak! jag är till för att orsaka värk!

2008-04-29 @ 19:51:45
URL: http://rydelius.blogg.se
Postat av: Frya

men oj så mörkret dödade våran fräschet! hahahha :D så sant så. CYKEL PÅ FREDAG.

2008-04-29 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0