27 april 2008

Nu hoppas jag Linn blir nöjd! För nu tänkte jag iaf att jag skulle uppdatera lite. Det har iaf inte hänt så mycket sedan sist, har jobbat och gått i skolan inte så mycket mer spännande. Men jag var hos Jessica och Isak och myste med dem i onsdags iaf. Vad kul att de är hemma igen!

Jag har börat fundera lite på vad man vill göra av sitt liv. De närmsta åren är iaf planerade kan man säga men vad är det jag vill bli då jag blir stor egentligen? Strö kurser har jag iaf börjat välja lite halvt som halvt. Men varför inte bli polis? Testerna klarar man ju ífall man ger sig in på det! mycket sitter ju i skallen!

Imorgon är det hoppning, det blir spännande! Men jag är faktist taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0