22 april 2008

Måste få börja med att gratta Linn en dag i efterhand (eftersom jag inte skrivit något inlägg på några dagar) min Linn fyllde nämligen hela nitton år igår. Och idag får vi gratulera Mia Johansson på hennes nittonårsdag, värst vad alla börjar fylla år nu. fuskigt! 

Vilken underbart bra helg, skönt att kunna planera en massa utan att egentligen planera, oj så mysko det lät men så ligger det till iaf. Nu ska jag berätta lite smått och gott om min lördagkväll. Med buss linje nummer fem begav jag mig klockan sex till Hanna min kära Hanna, fick kika på hennes lägenhet (oh så fin!) sen började vi pimpla vin och göra oss snygga för helt plötsligt blev det bestämt att vi skulle ut. Jag i mina höga klackar, men väldigt fina klackar. efter lite mer pimplat vin började vi  bli glada i hatten och då började vi med tacos ätandet, gott med mat! sen blev det körslaget för hela slanten och sedan en  massa singstar (Hes Linn) sen kom vår kära Anna till oss, vi pimplade i henne lite sprit och sedan begav vi oss mot stadens mysterium. Det blev iaf två våningar, riktigt nice. träffade även Ina där utanför det var trevligt värre. 

Söndagen sov jag ut (ett) och det var SKÖNT, dock lite huvudvärk men det har man vart med om förr så dagen kan rulla på iaf. jag gick iaf på långpromenad med Cattis medan vi väntade på veterinären , hemvägen blev en SNABB promenad hem. Stackars bäbis har kolik. Men vi tryckte i henne lite medicin. Sedan blev det middagsdags så jag åt och sen sov jag i någon timme, (behövligt) sedan hade jag order att ta in grannens pollar, väldigt saknat att göra stallsysslor. förstå 10 år med det nästan varje dag och nu inget.. knepig känsla och det är vääldigt saknat. 

Måndagen begavs med bil till skolan, sedan stallet och det gick kalas bra. orkar inte gå in på detaljer, men jag och Denver gick bra överens. Det var rolig övning och jag ser fram emot nästa måndag.


morgonkvällen blir trevlig, äntligen gamla sysslor igen!

jag blir inte klok,
förstår mig inte på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0