19 april 2008

oj så skönt med helg! Jag var ganska trött igår, har varit en dryg vecka med alldeles för mycket att göra. hade nån sjuk hjärtklappning sista timmarna på jobbet igår, mega otäckt! men middagen hemma var god, oh så god!

Kvällen begavs mot teg för mys med linn och emma, bastu och bubbelbad med badskumm, kändes inte helt fel, bra för själen och varmt och gosigt för kroppen. mega bra kväll, dock en trött fröken öjbrandt på eftermiddagen.
något som var lite små roligt var att jag och linn hade en "jag tänkte precis säga samma sak" moment tre gånger under kvällen igår. vi kanske umgåtts lite för mycket på senaste tiden? eller är det kanske bara soulmates feelings?

Idag har jag sovit ut, (behövdes) vaknade upp med det underbara vädret något som gav mig ett hopp i livet. sedan begav jag mig med linje fem mot stadens folkmassor och satt hos elin i 40 min först och sedan blev det staden med Lotta, riktigt riktigt trevligt, länge sen vi hängde med varandra , min energigivare. hittade iaf min studentklänning , stor plus och den är jätte fin! köpte även en skiva, oh så najs! Veronica Maggio pumpar just nu ut ur högtalarna. (sjöberg : det är inte bara måndagsbarn som är bra!)

Ikväll beger sig kvällen mot haga, ska hälsa på hemma hos hanna, mycket trevligt. ska äta tacos, se på körslaget och pimpla vin. mycket najs ! alltid trevligt att hälsa på hos folk och bara ta det lugnt. Men oh så trevlig med en hemma fylla, en glad fylla.

(jag är så less på dig)


"jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa dig,
jag tänker stoppa dig, stoppa dig, snälla förlåt mig
låt mig förklara, bara stoppa dig för.."

Kommentarer
Postat av: linn

det var riktigt trevligt igår, det tyckte emma för övrigt också! vi borde styra tillsammans fler gånger! :)

2008-04-19 @ 23:55:12
URL: http://rydelius.blogg.se
Postat av: Nadia

Jag bor i Lidköping..

Haft en bra helg?

KRAM Nadia!

2008-04-20 @ 16:33:27
URL: http://nadiasvensk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0