17 april 2008

Oho, det var så trevligt så trevligt att få krama på de två skorvarna igår, fy vad saknade dom är och oj så mycket jag tycker om dom. MEN VILKET VÄDER?! JAG ÄLSKAR DET! det var inte så farligt mycket folk på jobbet idag, vilket var bra då kunde jag hjälpa Jennie lite plus att på så sätt lära mig nya saker och fråga då frågor dyker upp i mitt huvud. vilket är ett stort plus. trevligt att träffa nya brudar i kassan, och något som var bra, mitt hår skärde sig inte allt för mycket mot skjortan (något som jag var orolig över, men oj så utseendefixerat det där lät , äh who cares?)
Nu taggar jag nästa helg, fy vad mysigt med grillning, hoppas på detta underbara väder!!
lördag ska jag gå på stan med Lotta, oj så mys det kommer bli, länge sen vi hängde endast jag och hon. jag säger det igen MYS.

Idag kom jag och Veronica fram till vilken Kellys öppningslåt var, och det var ju den bästa låten ever, jag tror jag for in i någon sorts trans så jag kom inte riktigt ihåg vilken låt det var förutom att jag bokstavligen SKREK rakt ut!

"I miss you, you hurt me
You left with a smile
Mistaken, your sadness
Was hiding inside"

Vissa texter stämmer så väl in på vissa tankar och känslor, Kelly är kvinnan,

504111-12


Ja frågan är ju, men jag förstår bara inte.
hur något som kunde bli bra blev så fel
jag blir så rädd ibland, men samtidigt så är jag så stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0