16 april 2008

haha. tröttheten själv begav sig mot skolan dock i bil så det var ju stora pluset idag. Oj matten börjar bli svår nu (Kul med nationella snat..?) Men det löser sig alltid tillslut, jag börjar bli less på att stressa upp mig över skolan, det börjar kännas överskattat.. eller jag vet inte ?

Provet gick bättre än jag trodde, haha, det var ju skämtet själv egentligen..

Just nu sitter jag och Linn och myser, och ja vi myser, ibland är det som små bra att vara med dom man tycker om då och då . Kvällens planer är att skriva två arbeten och sedan vara på flygplatsen inatt! ÅH DOM KOMMER HEM!!! välkomna till ett fint väder i Sverige mina kära vänner!

jag undrar fortfarande..


ÅH SÅ BRA STOCKHOLM VAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0