14 april 2008

Ojojoj, vilken underbar helg! Jag gillar er brudar,


Stockholm är en stad jag skulle kunna tänka mig att bo i, trevligt folk och vilket flyt det är med tunnelbanor,

Fredagens konsert var som tidigare inlägg helt underbart! Drack lite alkohol på vandrar hemmet och begav oss vidare mot staden, (stureplan) oj så mycket brats på en och samma plats, har aldrig vart med om dess like, vi såg två killar som vi inte kunde lista ut ifall de var bögar eller ej, (största chocken var att killarna ägde dansgolvet och tjejerna stod som lugnt på sidan och vickade lite på höfterna, förutom vi då vi ägde ut alla) men det blev iaf en sen kväll och en tidig morgon på lördagen, men upp gick vi och vi var på stan och shoppade och shoppade, oj så roligt, hittade nog troligvis studentklänningen (dock svart) men den är nice, var hemma på vandrarhemmet (hotellet som vissa kallade det) vi började förfesta trötta och utan mat i magen, vissa dog men vissa andra for på en klubb, oj så mycket bättre detta var. Det var snygga killar ÖVERALLT, helt sick, förstår inte hur man kan samla så mycket snyggt på en och samma plats, dock var musiken sämst men killarna, mums! Stockholmare är inga otrevliga människor, dock kedjerökare..
söndagen klevs upp tidigt och vi checkade ut och drog mot stureplanshållet igen, kom in i en gigantisk galleria, så mycket roligt. (snygga skor köpte jag där iaf) träffade kusin en snabbis, mycket mycket trevligt. hann tom se en parad förbi NK huset, coolt med ridande poliser (oj så töntigt de lät) efter att ha gått tills benen värkte mega mega så for vi tillbaka och checkade in oss i vårt nya rum, fastnade framför tvn och bara myste tills vi begav oss mot city för middag. oh så mysigt det var! tack än en gång brudar för en mega trevlig resa!!

Resa med shopping, fylla, snygga människor, bra människor, trevlig stad och en hes Linn, kunde inte bli bättre!

Jag vill också,
Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0